Monday, November 20, 2017

20 Weke swanger #5




 Dit was weer n tydjie gelede. Met 20 weke begin ek vir die eerste keer te besef dat ek  swanger is. Was ook n senuweeagtige week want dit was ons 20 weke echo. Wat baie belangrik is! Alles en die groei van die baby word gecontroleer en gemeet. 

Ek het die week ook sonder twyfel geweet dus my baba wat so beweeg in my maag. Dit was so besonder, soos ek dit die vorige keer vertel het. Egte skoenlappers in jou maag.
Dus ook n prestasie want dit is persies op die helfte van jou swangerskap en dit geen baie vertroue in jou jouself en vir jou swangerskap. 


Hier het ek n paar vrae wat ek veel gekry het van vriende en collega's

* Gewig- Ek vind my gewig nog goed. Merk nog niks van ekstra gewig. Ek eet minder als altyd en drink ook minder. Maar die gewig kom seker...


* Eet- Ek eet minder as normal. Maar ek eet altyd my ontbyt ( dit help ook vir my misselikheid) Ek probeer vrugte te eet. Eers eet ek dit elke dag en nou moes ek wel moeite voor doen. Ek het niks spesiaals gehad wat ek wou eet. Behalwe dat ek wel n voorkeur vir iets soutigs ipv soet het. Brood en Nederlandse kaas het ek wel van geniet die tyd.

* Slaap- Ek slaap toe nog goed. Ek moes veel na die toilet en daardoor slaap ek tog minder as normal. Voel my in die loop van die dag erg moeg. Verder slaap ek goed. Alleen as ek wakker word, het ek gelyk, koppyn, maagpyn en so misselik. Dit was inderdaad nie iets om na uit te kyk in die oggend. Dieselde gevoel het ek ook spontaan gehad in die dag of aand.

* Swangerskapklere - Moes dit al so vroeg?! Ek het nog nie die nodigheid gesien. My klere pas nog goed en natuurlik was daar n paar dinge wat geen opsie meer was of iets was nog goed sit maar voel nie lekker. Ek het n paar rokkies gekoop ( want was Somer) van Zara maar die was n maat groter en daar was niks of ek dink niemand kon iets merk. Nog nie gereed vir swangerskapsklere.

* Shoppen- Ja :D Die baba het al geskenkies gekry en self van Mama n paar mooi dingetjies. Tog merk ek dat ek nog nie die gevoel het om veel dinge te koop. Ek kry later n lys van my verloskundige en van die kraamsorg ( n organisasie die jou help tydens die bevalling en n week of langer tuis as dit nodig is)  Toe het ek my erg gefocus op die dinge wat belangrik is en wat ons regtig nodig het.

* Mis jy iets- Nee ek kan nog alles doen! 

* Voel jy al iets- Ja! Ek voel my baba al! Meer en meer. Dus so mooi om te dink, ek doen nie meer dinge alleen. Daar is altyd iets besonder by my.

*  Is jou naal al na buite- Nee, nog nie.

* Beste oomblik van die week- n Voorspelbare antwoord. Onze baba voel beweeg.

* Minder oomblik- Ek wil glad nie meer kook, al die afgelope weke. Ek vind die reuk van alles erg. Robin kom dan nog na sy werk kook en ek voel my soms skuldig. Maar ek kon dit gewoon nie. Ek is so dankbaar dat hy al die begrip daarvoor het. 



Ons 20 weke echo was uiteindelik! Ons het n warm en vriendelike verwelkoming gekry en was so gelukkig dat dit 10 minute van ons huis was. So ons het lekker daarheen geloop. Daar le ek dan met my klein maagie. Wat n wonder weereens. Ons kon nie genoeg van kry. Een van die eerste vrae was, weet julle die geslag. Dus baie belangrik. As jy dit nie weet word dit in die vorm van hy gebruik vir die veilgheid.
Ons wondertjie is al bekend dat hy sy gesig verstop. So ons kon eers die gesig nie sien. Ondertussen is alles na gekyk en op gemeet. Die ruggraat, longe, niere, maag, bloedvate, slagaders ect. Die brein, maag en bene is opgemeet. As jy van Biologie op skool gehou het of n mediese studie gedoen het, was dit extra lekker om na te luister. Uiteindelik die gesig, met veel moeite het hy gedraai en het ons die gesig gesien. Gelukkig ook geen haasmondjie. Ons was tevrde! Natuurlik weet jy nie 100% alles maar alles wat sy wel controleer was goed.
Ons het die pragtigste maer kindjie met lang bene want in my groei. Wat skaam is vir foto's. Robin se onmiddelik, dit het sy nie van haar ma ;D
Dit was inderdaad die moeite werd om te vier.
Ons het lekker gaan lunch en die hele tyd na die echo foto's gekyk. So skattig! :D


Ons het n uitgebreide USB- stick gekry met die sessie van die echo op. Robin se ouers was met vakansie en ons kon dit na hulle email.
Daarna pas het ek die gevoel gehad, dan almal mag weet dat ons swanger is. Ek het dit ook op dieselfde dag gedeel op my social media en die mooiste reaksies gekry. Goeie vriende en familie het natuurlik al geweet.




 Vandag is ek 37 weke en 4 dae swanger en sit nog lekker in bed. Dit is koud en renerig buite en ek het n lekker koppie Milo gehad en in my dagboek vir ons baba gekryf. Dus een van my lekkerste oomblikke :)

" 20 weeks down, 20 weeks to go"

No comments:

Post a Comment